TIC i motivació
Encara és d’hora per valorar si la utilització de les TIC a l’aula millora els resultats acadèmics, em sembla que els docents que de forma natural les incoporem en el nostre treball diari a l’aula no tenim cap dubte que és un element que potencia la creativitat i la implicació en els processos d’aprenentatges.
Aquest curs a les classes de musica de primer d’ESO a més de tocar la flauta i llegir partitures com en cursos anteriors amb la presència de les taules s’ha obert un món creatiu infinit que ha potenciat l’atenció individualitzada, la motivació i per descomptat la creació.
És gratificant veure com molts alumnes per pròpia inciativa s’han submergit en l’entor musical, descobrint i creant a partir de continguts i eines comunes per tot l’alumnat.
Aquests en són tres exemples que em sembla il.lustren perfectament com les TIC poden modificar la concepció educativa tal com ha estat coneguda fins ara.
- Posted in: TECNOLOGIA (Novetats i eines) ♦ TENDÈNCIES EDUCATIVES
- Tagged: Garage band, Música, SADAKO, TIC